merelb.reismee.nl

Ouders en Prom!

Hallo allemaal,

Om maar even met de deur in huis te vallen, dit wordt mijn een na laatste blog in en over Amerika. Ik ben stiekem best wel trots op mezelf dat ik dit heb volgehouden met niet al te veel uitstellen, want dat is nu eenmaal wat ik altijd doe. Maar goed, een na laatste blog dus, ik Vertrek namelijk over precies 22 dagen terug naar Nederland. Nu lijkt dit niet heel snel, maar als je het vergelijkt met de 264 dagen die ik hier al heb doorgebracht en het feit dat de tijd altijd voor bij vliegt. Je verwacht natuurlijk dat ik mijn laatste paar weken de leukste dingen aan het doen ben, maar niets is minder waar. Oke, ik ben ook wel heel veel leuke dingen aan het doen, maar ik lig nu al 5 dagen ziek op bed. Het begon allemaal vorige week, ik ging met mijn klas 'Sports marketing' naar een baseball game van de twins, het baseball team van Minnesota. Het was een super leuke ervaring. Jammer genoeg hebben ze niet gewonnen maar dat was geen verrassing, want uhm, ja, de twins zijn gewoon slecht.. De hele dag had ik al hoofdpijn en voelde ik me gewoon niet zo lekker. Die avond kreeg ik koorts en alles werd erger. Toen dacht ik vrijdag avond dat het allemaal wel over was tot dat ik opeens allemaal bultjes op mijn lippen en in mijn mond voelde. Op een tip van een vriendinnetje hier ben ik toch zondag maar even naar de dokter geweest (hé, Amerikaanse dokter, weer een ervaring rijker). En wat blijkt ik heb de voet hand mondziekte, wat mijn vriendinnetje dus al dacht. Gelukkig heb ik er alleen last van in mijn mond maar dat is dus de komende dagen alleen maar smoothies drinken voor mij, eten doet gewoon te veel pijn. Natuurlijk zou Amerika Amerika niet zijn als er geen pilletje, zalfje noem het maar op te vinden was. Ik heb dus een heel raar zalfje mee gekregen die ik er op kan smeren waardoor de pijn wat minder wordt, de wondjes in mijn mond worden als het waren verdoofd, ik voel ze voor ongeveer een uur gewoon niet. Beetje eng ofzo maar voor hier natuurlijk heel normaal, want wat je hier allemaal zonder recept gewoon even in de supermarkt kan kopen..! Dit is nu nog steeds aan de gang en voor de rest ga ik gewoon naar school dus we blikken even terug op twee weken geleden!

Ja want toen kwamen EINDELIJK mijn lieve ouders en zusje mij opzoeken! Zaterdag vroeg in de ochtend kwamen ze aanrijden bij mijn huis en ik kon mijn geluk niet op! Even kennis maken met mijn familie, cadeautjes geven etc. Na een paar uur gingen wij vier met een gehuurde auto naar Chicago. Een kleine vakantie eigenlijk. Het is een super leuke stad en ik heb erg genoten. Na vier dagen waren we weer terug in Nicollet en toen hebben we hier nog leuke dagen gehad. Ik heb ze de omgeving, mijn school en een High school softball game laten zien.

Erg jammer toen zij weer vertrokken maar een ander super leuk ding kwam er aan en ik had er zo veel zin in! PROM! een week later zat ik daar dan om 9 uur 's ochtends in een salon voor mijn haar en make up. Na twee uur was mijn prom look af en ging ik naar huis, daar snel mijn jurk aangetrokken en toen gingen we naar het park. Daar was de hele promgroep en hebben we foto's genomen. Na de foto's hadden we dinner and dance. Na de dance hadden we een afterprom met ook prijzen.

Ik laat snel weer wat horen,

Liefs Merel!

Reacties

Reacties

Suzan

Balen dat je ziek bent geworden Merel
Ik hoop dat de laatste weken ook snel voorbij zullen gaan met nog leuke ervaringen
Liefs Suzan

Jeannette

Gossie Merel wat vervelend dat je ziek bent , nog nooit gehoord van "" Hand-voet-mondziekte """ Heb het even gegoogeld moet niet verward worden met de veeziekte ‘mond- en klauwzeer :) ’ die veroorzaakt wordt door het aphtovirus. Hoop dat het klopt dat na 14 dagen het leed geleden is . Wens je nog een fijne tijd met veel onvergetelijke ervaringen.. Liefs Jeannette en Rien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!