merelb.reismee.nl

Homecoming!

Hallo allemaal!

Het heeft wat langer geduurd dan ik hoopte om weer iets te schrijven, maar ik heb het zo druk! Ik denk dat het huiswerk en aantal toetsen wat ik krijg voor een Amerikaan (al mijn klasgenootjes dus) goed te doen is. Maar ik heb er nog wel moeite mee. Bij elk verslag heb ik weer google vertaler open staan of moet Rachel checken voor spellingsfouten. Het gaat wel steeds beter op school, ik begrijp alle stof en wat mensen mij vertellen, toets vragen beantwoorden en essay's schrijven gaat alleen nog wat moeilijker. Gelukkig kan ik vaak mijn telefoon of een laptop gebruiken om te vertalen of helpt een leraar mij. Wat ook heel erg helpt is dat we de toetsen al te zien krijgen een paar dagen van te voren en als dat niet kan mag je er notities bijhouden. Super raar maar heel chil :).

Zoals je al in de titel kan zien had ik Homecoming, als ik het goed heb begrepen draait homecoming allemaal om de football wedstrijd aan het einde van de week. Deze wedstrijd wordt (uiteraard) thuis gespeeld en veel ex-seniors, de kinderen die vorig jaar zijn geslaagd, komen kijken. Ze komen dus als het waren 'home'. Homecoming had ik dus vorig week. Elke dag was er een dress code. Maandag was het pyjama dag, dinsdag decade-day (denk aan 70's, 80's en 90'), woensdag was het superhero-day, donderdag class color (de seniors waren gelukkig zwart) en vrijdag Nicollet Raider-day, dan draag je dus kleren van de school en de schoolkleuren. Ik heb op de superhero-day na me elke dag aan de dresscode gehouden, voor wat foto's kijk in 'foto's'! Elke dag behalve vrijdag hadden we gewoon les. Op vrijdag waren er allemaal leuke activiteiten, en een soort parade. In de avond was de football game en daarna 'the dance'. Het is heel leuk om te zien dat er echt een schoolspirit is en iedereen naar de football game komt!

Afgelopen zondag heb ik dan eindelijk senior pictures gemaakt. Dat is echt een heel groot ding hier. Iedereen laat in zijn laatste Highschool jaar foto's maken. Een paar van die foto's komen in het jaarboek, maar het is vooral om zelf te houden. Rachel vertelde ook dat veel mensen op de foto gaan met iets waar ze van houden of doen. Een football player laat bijvoorbeeld meestal foto's maken in zijn football outfit en een boer maakt een foto op een tractor enz.

Als je vragen hebt of een idee hebt waar ik over kan schrijven? Ik hoor het graag.

Ik laat snel weer wat horen

Liefs Merel!

Reacties

Reacties

Jacqueline Dersjant

Echt super leuk om te lezen merel. Krijg er steeds meer spijt van dat ik het zelf niet heb gedaan. Wat heb je al veel beleefd in die paar weken! Ik kijk uit naar je volgende verslag. Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!