merelb.reismee.nl

Eerste paar dagen in Nicollet

Hallo allemaal,

Ik ben nu vier dagen in Nicollet en ik had niet gedacht dit (zo snel) te zeggen maar ik ben al helemaal weg van het plattenland; Minnesota ! De omgeving is hier zo mooi en rustgevend, maar laat ik maar beginnen bij het begin. Dinsdag 1 september kwam ik rond 7 uur aan in minneapolis, de grootste stad van Minnesota. Daar stonden Mijn hostmoeder Rachel, mijn hostzusje Hannah (die even oud is als ik) en mijn hostbroertje Nick op mij te wachten. Mijn andere broertje Charlie en hostvader George waren niet meegekomen omdat Charlie een football game had. Ik kreeg een dikke knuffel en terwijl we naar de bagageband liepen om mijn koffer op te halen begonnen we met praten, eerst over mijn vlucht en de prepcourse en daarna over van alles en nog wat. Toen ik mijn koffer had liepen we naar de auto en werd mij verteld dat het anderhalf uur rijden was naar Nicollet, daar schrok ik een beetje van maar die anderhalf uur vlogen zo voorbij door al het geklets. Nicollet is een heel klein plaatsje, toen Rachel zei 'zie je die ongeveer 6 lichtjes, ja dat is Nicollet' dacht ik omg.. maar aangezien Amerikanen alles met de auto doen en ook allemaal een auto hebben (mijn familie heeft er drie) maakt het ook helemaal niet zo veel uit dat Nicollet zo klein is, het is namelijk super cute en binnen 20 minuten ben je al in een grotere plaats met een shoppingmall. Maar goed ik kwam dus aan bij mijn huis, daar zag ik George en Charlie en we konden meteen beginnen met eten. Na het eten was ik heel moe en werd mij mijn kamer laten zien, ik heb mijn koffer uitgepakt en ben meteen gaan slapen. De volgende dag ging ik naar mijn high school om vakken uit te kiezen, voor het eerste semester heb ik gekozen voor: food science, US Government, Wood Fabrication&Design, Studio Art, Dimensional Art, Youth service learning (dan ga je kleine kinderen helpen in de klas. In mijn school zitten namelijk alle klassen, dus van kindergarten tot senior year) English en Algebra.

Gister ben ik met Rachel naar een shoppingmall geweest in een plaatsje in de buurt. Hier heb ik wat schoolspullen gekocht en hebben we boodschappen gedaan voor vrienden die vanavond langs komen. Na het winkelen hebben we bij een heerlijke italiaan gegeten. Mijn host family is super aardig en we kunnen het goed vinden samen.

Vandaag heb ik wat foto's gemaakt van de omgeving bij het huis, die kunnen jullie vinden in 'foto's'. En oja voor de mensen die het zich afvragen het is hier 7 uur eerder dan in Nederland!

Ik laat snel weer wat horen

Liefs Merel!

Reacties

Reacties

Suzan

Weer een heel leuk verhaal Camiel en ik hebben het samen gelezen Fijn dat je het zo leuk hebt bij je hostgezin Liefs van ons xxx

Neeltje van Os

Leuk!! ????

Neeltje van Os

*!!!

alex

klinkt allemaal heel leuk meer!!!!

Inca Bodewes

Hè Merel, leuk om te lezen! Ik ben benieuwd naar de rest van je jaar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!