merelb.reismee.nl

Vertrek!

Hallo allemaal,

Ik schrijf dit bericht nu omdat ik morgen al om 4 uur 's ochtends op moet. Maar morgen is het dan zover, na heel veel afscheidsfeestjes en dikke knuffels, vertrek ik eindelijk naar Amerika!!! Ik vlieg eerst naar Londen om alle andere sts-students (ook die niet uit Nederland komen) te ontmoeten, dan vlieg ik naar New York. In New York verblijf ik vijf dagen samen met alle andere sts-students. Na die vijf dagen kan ik dan eindelijk mijn gastgezin ontmoeten. Super veel zin in!

Groetjes,

Merel

Reacties

Reacties

Jacquelin

Zeg ehhhh je kan zeker niet slapen???? Ik ben echt onwijs benieuwd en heb met terugwerkende kracht toch wel spijt dat ik het zelf niet heb gedaan. Maar ja, zo'n 100 jaar geleden.... Xxxx

Suzan

Ik hoop dat je vliegreis goed is gegaan en dat de studenten uit Engeland ook aardig zijn Heel veel plezier in New York de komende dagen xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!